Den Digitale Hotline

Ring til Den Digitale Hotline og få hjælp til selvbetjening på telefon 70 20 00 00

Åbningstider

Mandag - torsdag: 8.00 - 20.00 
Fredag: 8.00 - 16.00 
Søndag: 16.00 - 20.00

Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med

Den Digitale Hotline kan hjælpe med generel information og vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som Norddjurs Kommune og andre myndigheder stiller til rådighed.

I åbningstiderne sidder medarbejdere fra Borgerservice klar til at løse dine digitale udfordringer.
De har dog ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.

Fremmøde i Borgerservice

Hvis din henvendelse kræver fremmøde i Borgerservice, skal du huske at bestille tid.

Det kan du gøre via tidsbestilling eller ved at ringe til Borgerservice.

Telefonisk henvendelse til Borgerservice på telefon 89 59 10 00

Mandag - onsdag: 10.00 - 15.00
Torsdag: 10.00 - 17.00
Fredag: 10.00 - 12.00 

Kontakt

Norddjurs Kommune