Få Norddjurs Kommune som kunde

Publiceret 26-10-2022

Kom til Auning den 24. november og bliv klogere på, hvordan du kan blive få Norddjurs Kommune som kunde og udbygge det lokale samarbejde.

Du får blandt andet mulighed for at høre mere om hvilke anlægsopgaver, som du kan have mulighed for at byde ind på i 2023, og hvilke nye udbud der er på vej.

Du får ligeledes mulighed for at stille spørgsmål og indgå i dialog omkring Norddjurs Kommunes projekter og indkøbspolitik. Det er også muligt at få en snak med nogle af kommunens medarbejdere indenfor erhverv, indkøb, ejendomsafdeling mv.

Tid og sted:
Mødet afholdes torsdag den 24. november klokken 17.00 - 19.00 på Auning Kro, Torvegade 12, 8963 Auning

Tilmelding:
Af hensyn til forplejning er der behov for tilmelding. Tilmelding skal ske til indkoeb@norddjurs.dk senest den 14. november. Hvis du har spørgsmål, kan du ringe til Udbudskonsulent Amalie Jacobsen Uldbæk på 8959 3301.

Vi glæder os til at se dig.